Monday, November 4, 2013

Nova kresla a velka ctyricitka

   Poslednich par dnu jsme meli co delat, ale celkove se nic moc nedelo. Dostali jsme smlouvu na koupi domu v Elizabethtonu, precetli jsme si ji a poslali jsme to nasemu pravnikovi na kontrolu. Mame naplanovano, ze budeme smlouvu uzavirat nejpozdeji 11.12.2013. To znamena, ze budeme v dome na vanoce. Nemuzeme se dockat. Byt je hezky, ale prece jenom je to jen docasne bydleni. Katka a ja jsme meli dost sezeni na pytlich a koupili jsme dve nova kresla. Jak muzete videt z fotek, deti si mysli, ze jsme je koupili pro ne. Deti si take mysli, ze jim patri nas iPad.




   Stevie a Hanicka miluji jezdeni na kole a na trikolce. Snazime se jit do parku co nejcasteji. Take jsme radi, ze muzeme chodit kazdy tyden plavat v krytem bazenu.
   Mezi temito aktivitami ucime Stevieho a chodime na vylety. Tento tyden Stevie projevil velky zajem o matematiku. Je fantasticke byt v duchodu, protoze je listopad a ja jsem nebyl v praci od 7. srpna. Take jsem moc rad, ze jsem doma s Katkou a ze mam moznost venovat se vic detem. Tady jsou fotky z posledniho vyletu do parku.








   Take jsme meli velkou, opravdu velkou udalost. Pro me a deti to nebylo tak dramaticke jako pro Katku. 1. listopadu bylo Katce ctyricet. Musim rict, ze to zvlada dobre. Snazil jsem se ji potesit a tak jsem ji rikal, ze nevypada ani den pres 39 let. Moc tou lichotkou nadsena nebyla. Moje hezka zena se za pet let, co jsme se vzali, vubec nezmenila. Je stejne puvabna jako ten den, kdy jsme se poprve potkali. K narozeninam si Katka prispali a ja jse uvaril obed a veceri. Deti ji dali extra pusinky. Rozhodli jsme se, ze si nebudeme davat darky, protoze budeme kupovat dum a pristi rok chceme jet do Cech. Katka je bajecna osoba a skvela manzelka. Nase rodina ma mnoho pozehnani.






No comments:

Post a Comment