Wednesday, October 16, 2013

Rajcatova omacka s ryzi - do nekonecna

Utery 15.10.2013

   Probudil jsem se v 5 rano a nemohl jsem spat. Vstal jsem a premyslel jsem, jak se v Tennessee uzivime prodavanim nebo pronajimanim domu. Sel jsem dolu do kuchyne, abych nevzbudil Katku a deti. Kdyz jsem rozsvitil svetla, vypadalo to, ze jsme okradli rajcatovou farmu. Katka vyndala 25 kg rajcat z krabic, aby se nepomackala. Mela je rozlozene po cele kuchyni. Musim priznat, ze jsem se nemohl soustredit na praci, kdyz se na me koukalo tolik rajcat.
   Asi dve hodiny po te, co jsem se vstal, Stevie se probudil a prisel dolu za mnou. Katka prisla asi po pul hodine a zacala varit rajcatovou omacku s ryzi k snidani. Je to jizanske jidlo, ktere ji naucila moje matka. Katka to trochu upravila a vari to bez lepku. Je to pro nas zdravejsi. Chutna to stejne tak, jak to moje mama delala. Stevie a ja milujeme dny, kdy nam to Katka uvari. Podle tech rajcat, co jsou v kuchyni, budemem mit rajcatovou omacku s ryzy do nekonecna.
   Po snidani jsme jako obvykle vyrizovali ruzne veci. Vyzvedli jsme v bance sek na 1.000 dolaru jako vklad na dum na Estep Hollow ulici. Pote jsme jeli do naseho budouciho domu. Majitele jedli obed a dali nam klice do domu na kopci, abychom mohli vse zkontrolovat. Vsimli jsme si nekolika veci, ktere nam minule utekli. V oblozeni domu bylo nekoli malych der od kaminku, ktere odletely pri sekani travy od sekacky, tlak vody byl slaby, na nekolika mistech chybela ozdobna lista a v koberci byli dve diry, ktere vykousal pes. Neni to nic velkeho a myslime si, ze ten dum dame do kupy na pronajmuti behem jednohou nebo dvou tydnu.
   Sesli jsme se s majiteli, popovidali jsme si a dali jim sek. Ted jenom cekame na jejich pravnika, az sepise smlouvu. Pripravovali se na garazovy vyprodej a dali Katce dve krabice zavarovacich sklenic. Katka a Linda si vymenily informace o zahrade a domu. Ja, Bob a jejich soused jsme si povidali o zkusenostech ve sluzbe u vojska a take o skode, kterou nasi krasne zemi zpusobil ten idiot, ktery zabira misto v Bilem dome. Ucinilo na mne dojem, jak velmi dobre jsou Linda a Bob informovani o tom, co se deje v nasem narode. Nase liberalni media nemluvi o chybach, ktere Obama udelal. Prekvapilo me, ze vidi pres ty lzy a vidi, jaky povrchni a zly clovek Barack Obama je. Videl jsem, ze lide, kteri ho podporuji vcera v podstate vybilili Walmart, protoze byla chyba v systemu, ktery zpracovava karty socialnich davek. Je to jen dalsi pripominka toho, ze Katka a ja delame pro nase deti dobre, ze jsme se odstehovali dale od korupce v nasem narode a hlavne v nasi vlade.
   Udelali jsme hodne fotek, snedli spoustu jablek z nasi budouci jablone a pak jsme sli na veceri do cinske restaurace. Kdyz jsme se vratili domu, Katka dala deti spat a ja jsem psal dnesni blog. Je skoro 21:30 a jeste s nevratila. Asi zase usnula s detmi. Pokusim se napsat nas blog v cestine, ale nedavam zadne zaruky. Moment, slysim, ze jde dolu po schodech. Neusnula. Fotek mame dnes mnoho a tady je maly vyber.

Hanicka a Stevie jdou na jablka

Zahrada do kopce (na kopci je druhy dum, ktery budeme pronajimat)

Predni strana naseho domu

Kuchyn v dome na kopci

Obyvak - maji to naklizeno

Obyvak v dome na kopci - oba domy maji krb

Kdyz Stevie a Hanicka skoncili, bylo na jabloni o 25 kg mene jablek   

Zahrada za domem

Nas budouci dum

Hanicka miluje malou sovu

Katcina (budouci) kuchyn

Druhy obyvaci pokoj vedle kuchyne

Sousedi na jizni strane

Pohled z verandy na zapad

Zahrada za nasim domem

Zahrada vedle naseho domu
Druhy dum je na kopci za temi velkymi stromy
  
 

No comments:

Post a Comment