Thursday, October 24, 2013

Utery 22. rijna

  Dopoledne jsme byli doma a zorganizovali jsme se po dvou dnech pryc. Na poledne jsme jeli do pradelny vyprat pradlo. Deti a Steve zustali v pradelne a hrali pinball. Ja jsem jela k soudu zazadat si o novou znacku na auto (uz my zbyva jenom tyden na moji znacce z Floridy). Byla jsem prekvapena, ze to stalo pouze 35 dolaru. Na Floride by to stalo pres 300 dolaru. Prijde mi, ze ruzne poplatky jsou tu vseobecne nizsi.
   Po prani jsme jeli do Valley Forge sejit se se Susan. Susan take uci sve deti doma, ale uz ma jen nejmladsiho syna (z 6ti deti) doma. Ostatni uz jsou z domu. Hanicka cestou v aute usnula a tak Steve zustal s ni a hral si se Steviem. Ja jsem sla se Susan na prochazku. Bylo to fajn, ale vim, ze me zitra budou bolet nohy.

No comments:

Post a Comment